Personal branding, czyli...
grafika

Czy wiesz, że:

70% pracodawców używa social mediów, aby sprawdzić  kandydata na pracownika

57% pracodawców mniej chętnie kontaktuje się z kandydatami, których nie może znaleźć online

44% pracodawców znalazło informacje online na temat kandydata, które zadecydowały o jego zatrudnieniu

(źródło: careerbuilder.com)

O tym, jak dbać o rozwój marki osobistej online i w procesie poszukiwania zatrudnienia, rozmawialiśmy wczoraj z uczniami Zespołu Szkół Gastronimicznych we Wrocławiu.
Jeżeli Ty też potrzebujesz wsparcia w budowaniu swojej marki na rynku pracy, skontaktuj się z wrocławskimi doradcami Centrum Kariery.

tel.: 71 39 74 152,268,269,314,316, e-mail:

Wprowadzono: Magdalena Łukowska
utworzono: 18-09-2024
ostatnia modyfikacja: 18-09-2024
Strona główna
Powrót
Drukuj
Pobierz PDF
Wypowiedz się