OTK 2014 - Szkolenie dla...
grafika

 

W ramach VI edycji OTK Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej we Wrocławiu DWUP zorganizowało w dniu 20.10.2014r. szkolenie dla doradców klienta powiatowych urzędów pracy, doskonalące warsztat pracy doradcy  w zakresie obsługi  klientów urzędów pracy. Problematyka szkolenia pt.: „Obsługa klienta, w tym tzw. „klienta trudnego”, z uwzględnieniem obsługi niepełnosprawnych” – wynikła ze zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych doradców.

Zakres tematyczny szkolenia obejmował następujące zagadnienia:

  • typy trudnych klientów i sposoby radzenia z nimi
  • savoir–vivre wobec osób niepełnosprawnych
  • komunikacja interpersonalna, w tym proces komunikacji, zadania skutecznego nadawcy i odbiorcy, typy komunikowania się: jednostronne i dwustronne
  • komunikacja niewerbalna, tj. elementy składowe mowy ciała, cechy komunikacji niewerbalnej, wykorzystanie mowy ciała w praktyce, bariery komunikacyjne.

W szkoleniu wzięło udział 14 doradców klienta z 8 powiatowych urzędów pracy subregionu wrocławskiego.

Wprowadzono: Magdalena Łukowska
utworzono: 28-10-2014
ostatnia modyfikacja: 28-10-2014
Strona główna
Powrót
Drukuj
Pobierz PDF
Wypowiedz się